HTML

TIG

Ezt a blogot oktatási céllal a Tömötkény István Gimnázium és Művészeti Szakközépiskola diákjainak hoztam létre, így az információ mindenki számára elérhető...

szakma keddi nap...

2010.09.01. 16:10 KSZT

Kedves másodéves szobrászok! Sajnos, mint már megtudtuk, ebben az évben nem én leszek a szakmai tanárotok! Szomorú vagyok, mert jól összehangolódtunk, és szerintem sikerült értékes munkával tölteni az évet.  Kérlek  fogadjátok Barta András tanárurat nagy szeretettel!
Ami nagyon fontos, hogy bármikor jöhettek hozzám! És én is be fogok nézni a műhelybe amikor arra  járok! Barta tanár úrnak odaadtam a tantervem, és a rozetta faragással folytatjátok majd. Természetesen a nyári feladatokat szeretné majd megnézni, és külön kíváncsi Bori fafaragására, meg Sándor lovára!

Az első órára tehát a rozetta a legfontosabb, mármint a rajz, és persze, hogy legyen nálatok indigó, kis véső meg munkaruha!
Kérlek mondjátok el a többieknek is ezeket!
Üdv: T.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomorkeny.blog.hu/api/trackback/id/tr282264666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása