HTML

TIG

Ezt a blogot oktatási céllal a Tömötkény István Gimnázium és Művészeti Szakközépiskola diákjainak hoztam létre, így az információ mindenki számára elérhető...

12 ipm:)

2010.06.13. 19:34 KSZT

Videó teljes méretében:

https://www.youtube.com/watch?v=DYOXzhcu7hI

(igazad van István, én sem örültem, hogy levágja a szélét:)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomorkeny.blog.hu/api/trackback/id/tr822079048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szemendrey István 2010.06.18. 09:20:25

Én blogra azért nem raktam ki, mert bal oldalt levág a képből egy jókora részt és sehogy se tudtam megoldani....

KSZT 2010.06.18. 09:34:05

Igazad van István, én sem örültem, hogy levágja a szélét:) Úgyhogy direktlink lett belőle!
Ha megvan a felvételi levél, írj!

KSZT 2010.06.18. 09:35:54

Még valami, ha már moderálásról van szó, nem tudod, hogyan szúrhatok be egy képet a fejlécbe? Már régóta fel akarom dobni az oldal designját:)
Üdv: T.

Szemendrey István 2010.06.21. 23:19:33

@KSZT: a blog.hu-n az ilyen szinte lehetetlen, én is próbáltam... blogspot.com-on lehet. csak én már azért nem rakom át arra a dolgaim, mert mindenki a blog.hu-sat ismeri...

Szemendrey István 2010.06.21. 23:20:25

@KSZT: Nos, Kaposvárra jövőhét, vagyis, már hétfő van, szóval e hét csütörtökön megyek az elbeszélgetésre. BKF-en is voltam, ott megvolt mindhárom forduló, nem rossz az sem, jó volt ismerkedni, bár nekem Bp túl sok, túl sok az ember...

KSZT 2010.06.22. 22:00:53

Örülök, hogy jól alakulnak a dolgok! Mindent bele, aztán ha meg volt, akkor írj! Érdekel a sorsod:) Üdv: T.
süti beállítások módosítása